Snel, efficiënt en betrouwbaar

PSA Antwerp & MPET zijn de grootste containerbehandelaars in de Haven van Antwerpen. Wij kunnen de grootste containerschepen ter wereld snel en efficient behandelen en dit met de hoogste productiviteit van Europa.

Daarnaast kunnen containers op al onze terminals gestuft en gestript worden door gespecialiseerd personeel.

PSA Antwerp en haar hinterland partners bieden ook een uitgebreid netwerk van hinterlandverbindingen aan. Hiermee kunnen containers gerouteerd via onze terminals rechtstreeks geleverd worden naar verschillende inland terminals. Dit totaalpakket kan een belangrijke bijdrage leveren naar een efficiëntere, betrouwbaardere en groenere supply chain.

Containerterminal PSA Antwerp

Terminals

PSA is actief in 3 containerterminals en 1 breakbulk terminal in de Haven van Antwerpen. Al onze terminals hebben trimodale toegang en zijn uitgerust met state-of-the-art containerfaciliteiten en behandelingsmateriaal.

Ervaring van PSA Antwerp

Lijnvaartdiensten

Meer dan 40 deapsea diensten lopen onze terminals aan op wekelijkse basis. PSA Antwerp en MPET zijn daarbij een belangrijke schakel in de globale supply chain. PSA Antwerp en MPET kunnen de grootste containerschepen ter wereld snel en efficiënt behandelden.

E-diensten

Om de transparantie en dienstverlening naar onze klanten te verhogen, investeren we bij PSA Antwerp voortdurend in het digitaliseren van data en datastromen. Dit om een zo snel en efficiënt mogelijke workflow aan te bieden aan onze eindgebruikers.

Hinterland

PSA Antwerp en haar hinterland partners bieden een uitgebreid netwerk van hinterlandverbindingen die geboekt kunnen worden via ons nieuw Inland CY concept. Hiermee kunnen containers gerouteerd via onze terminals op kaai 1742, kaai 913, kaai 869 en kaai 420 rechtstreeks geleverd worden naar verschillende inland terminals.

Stuffen en Strippen

Op al onze terminals kunnen containers gestuft en gestript worden door gespecialiseerd en hoog opgeleid personeel. Dit kan zowel na lossing op kaai als rechtstreeks van vervoermiddel in de container. Dit laatste levert vooral bij lading met buitenmaten een kostenbesparing op. Op die manier wordt immers een bijkomend transport met de geladen flat vermeden.